Termeni şi condiţii

Condiţii generale de efectuare a reparaţiilor la sediul SMART CHOICE:
1. Preluare echipament în service.
2. Completare fişă de intrare în service (este foarte important specificarea de către client a defectelor/ nefuncţionalităţilor echipamentului).
3. Diagnosticarea echipamentului de către personalul specializat SMART CHOICE (procesul de diagnosticare poate dura între (1-7 zile în funcţie de complexitatea echipamentului şi de gravitatea defectelor).
4. Contactarea clientului şi aducerea la cunoştinţă a defectelor constate şi a pieselor defecte ce trebuiesc înlocuite.
5. Obţinerea acordului clientului de reparaţie a echipamentului.
6. Comandarea către furnizori a pieselor de schimb ce sunt necesare reparaţiei, dacă acestea nu se află în stoc (sunt cazuri în care aprovizionarea cu piesele necesare reparaţiei să dureze până la 30 de zile).
7. Reparaţie efectivă a echipamentului.
8. Testarea şi verificarea echipamentului.
9. Anunţarea clientului în vederea ridicării echipamentului reparat din service-ul SMART CHOICE.
10. Completarea fişei de ieşire din service în care sunt specificate toate operaţiunile efectuate.